wtorek, 2 kwietnia 2019

Kaszotto z boczniakami



Hej!

Czy wy też kiedyś baliście się boczniaków?! Bo ja tak i to zupełnie nie potrzebnie, są pyszne i fajnie zastępują mięso. To moja wersja kaszotta. Jest szybko, smacznie i oryginalnie. Zapraszam

1. Na początek myję i kroję na paseczki około 300 gr bocznaików.



2. Dzień wcześniej upiekłam sobie w piecu jednego dużego buraka- ale spokojnie można go tego samego dnia ugotować do miękkości. Przygotowałam sobie od razu pietruszkę i ogórki kiszone.



3. Buraka starłam i lekko doprawiłam solą i pieprzem oraz skropiłam cytryną.



4. No i czas na finał. Na dużej patelni lub woku rozgrzewam łyżkę masła i szybko podsmażam boczniaki. Na końcu delikatnie je solę.



5. Teraz dorzucam na gorącą patelnie ugotowaną wcześniej kaszę. Ja ugotowałam pęczak i dodałam resztkę wczorajszego bulguru. Całość posypuję pietruszką i gotowe. Smaczne, syte i zdrowe. Smacznego.


 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz